Friday, December 17, 2010

WORK! WORK! WORK!


ECO-FRIENDLY??
apa ituu friendly2 ni, hampir 2 sem aku cuba untuk faham dan aku akan faham
dengan cara aku sendiri.
YESS !
suatu sistem untuk memulihara dan memelihara persekitaran
dan itu yang aku cuba buat bangunan untuk projek sem kali ini
sangat menarik dan agak mencabar minda.

seperti biasa.
idea pasti akan dapat bila masa suntuk.
dan konsep untuk projek ini aku gabungkan pengudaraan dari luar
bangunan dan berinteraksi dengan tumbuh-tumbuhan dan persekitaran
chewahh !
dengan adanya bangunan yang terbuka dan kawasan yang penuhi landskap
setiap yang berkunjung di bangunan ini pasti akan merasa seperti di luar juga
kawasan bertutup hanya pada bilik-bilik tertentu sahaja.

ok.
persiapan untuk PORTFOLIO DAY sudah 80% siap
dan semua berjalan dengan lancar
dan sem kali ini tidak seperti sem sem yang lalu
kali ini aku banyak buat kerja cepat dan kena pada waktu
tidak terkerja2
alhamdulilah..
=)

AGOGO.BROMM BROMM


No comments:

Post a Comment