Saturday, July 17, 2010

HAPPY HAPPY mama papa

i love you mama papa
tolong la jage kesihatan
tahu tak anak kamu disini sangat risau
jangan la degil
duduk rumah dan berehat
tolong la
anak kamu ini tak mahu kamu berada di hospital lagi
menanggung kesakitan
yang aku tahu sangat perit untuk kamu hadapi
yang hanya kamu menghitung hari untuk pulang
pulang untuk menjalani kehidupan seperti biasa.
yang setiap hari menunggu suami mu pulang
dan berbual masalah yang ditanggung

ohhhh. tuhan
berikan la kesenangan kepada ibu bapa aku ini
untuk menjalani liku-liku hidup
yang tiap kali tidak pernah jemu
melayan semua keadaan hidupnya

jika boleh keseksaan ini die beri pada aku
aku sanggup tuhan
asalkan mereka bahagia sepanjang kehidupan ini
aku mohon kau panjangkan umur mereka
agar mereka dapat melihat cucu cicit anak -anaknya

ohhhh.tuhan
sesungguhnya,
aku melakukan ini semua hanya untuk mereka
untuk mereka melihat salah seorang anaknya berjaya
supaya meraka merasa berguna menjadi ibu bapa.
supaya aku dapat menjaga mereka hingga akhir hayatnya

aku mohon tuhan!


No comments:

Post a Comment