Friday, October 30, 2009

love trinity

telah hujung jalan.
lagi sedikit akan terjatuh.
apa yang di ludah dahulu telah aku merasai serpihan itu.
yang telah aku berakkan dahulu.
bak kata kau.
aku sangat kenal kau.
dulu tak begini.
kau tidak mahu tahu.

pelahan pelahan lah.
tapi aku tidak mengerti.
kau tahu tak rasa diabaikan?
atau kau sudah hilang rasa itu?

jangan lupa kau dan aku penah hidup.
dalam dunia kita sendiri.
dunia yang kita hiasi.
dengan apa yang kita rasa.
dengan roh aku dan kau.
dengan jiwa.
dengan bunga bunga tepi jalan.
dengan taik taik yang kita bersihkannya kembali.

ia adalah benda yang paling susah buat aku.
aku sangat kenal kau.
aku sangat kenal kau.
sangat kenal.
kenal sangat.

memang kau sudah hilang rasa itu!

aku sangat sangat rasai kau.
aku tak mampu buat apa apa.
usaha kau tak pernah cuba.
kau tak mahu tahu.
kau tak mahu aku.
kau tak mahu berulang.

telah aku berikan untuk kesah aku.





No comments:

Post a Comment