Thursday, July 23, 2009

OH bulan

malam ini malam akhir.
malam selepas ini adalah.
malam yang aku harus terus berfikir.
malam ini malam sedih
malam ini malam aku mengemas barang
malam ini akhir aku buai mimpi sama ibu
malam yang harus aku tinggalkan.
malam ini aku sudah tidak berjumpa teman
malam ini aku rindu teman.
malam ini aku mahu dipeluk
malam ini aku tidak tidur
malam ini aku rindu dia.

malam selepas ini malam aku berpura-pura
malam selepas ini malam aku berdepan
malam itu aku terpaksa bersenyum
malam itu juga aku bukan diri aku
malam itu aku akan takut
malam itu aku berdiam sahaja

malam malam malam
tiap malam ada bulan
malam itu aku akan terus tersenyum
jika bulan masih ada?

4 comments:

  1. Tiap malam mu akan disinari dan diperhatikan dia. Tanpanya malammu menjadi suram. siangmu menjadi kelam. Bulan itu indah. percayalah.

    ReplyDelete
  2. salam, menumpang membaca di sini.
    u write well

    ReplyDelete